Σχετικοτητα


Από παιδί είχα μια περίεργη τάση να ζω καταστάσεις μέσα από το μυαλό μου. Όχι, δεν εννοώ την τυπική αχαλίνωτη παιδική φαντασία με τους φτιαχτούς φίλους, τα ζαχαρωτά και τα λούνα παρκ. Είχα μια τάση να μπορώ να ζω ό,τι πίστευα πως ζούσε κάποιος άλλος ανα πάσα στιγμή· να κοινωνώ τη ζωή κάποιου άλλου, ίσως και ξένου, ωσάν σύμπαν παράλληλο. Πάντοτε μου άρεσε αυτή η ημι-σχιζοφρενής συνήθεια, μου έδινε την ευκαιρία να ζω πολλές ζωές μου ταυτόχρονα.

Εχθές, πηγαίνοντας με το ποδήλατό στο κέντρο έζησα ένα τέτοιο flashback. Έχοντας πλέον μεγαλώσει μπορώ και να το σκηνοθετώ καλύτερα, πιο ρεαλιστικά – όσο παράδοξη και αν είναι εν προκειμένω η χρήση του όρου. Πλέον μπορώ να γνωρίζω ακριβώς πού βρίσκονται και τί κάνουν οι άνθρωποι στων οποίων τις ζωές παρεισφρέω. Ε, λοιπόν δεν είναι και τόσο δύσκολο πια να να τρυπώσω κρυφά εκεί δίπλα τους, να ακούσω τις σκέψεις τους, να δω τα χρώματά τους, να μυρίσω τις μουσικές τους.

Έτσι και έκανα λοιπόν, συντόνισα και το ipod με ό,τι θεώρησα ταιριαστό και έστησα με το νου μου ολόκληρη παράσταση. Με πρωταγωνιστές και με κομπάρσους, με πρώτους ρόλους και με αφανείς ήρωες. Α, και με απο μηχανής θεούς. Όχι για να δώσουν λύση αλλα για να με μετουσιώσουν σε ζωντανό πλέον οργανισμό της ίδιας της δραματουργίας μου. Κι αφού από σκηνοθέτης-αφηγητής μετατρέπομαι κι εγώ σε ήρωα, βιώνω την απόλυτη τραγική ειρωνεία – δημιούργημά μου.

Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν αποφάσισα από εδώ και μπρός να ζω όλα όσα δε μου επιτρέπονται, εκ των πραγμάτων ή ουσιαστικά. Ποιός μου λέει άλλωστε οτι αυτό που συντελείται στο μυαλό μου δεν συντελείται και στην πραγματικότητα. Ποιός μου λέει πως δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω από έναν άρτιο συντονισμό συχνοτήτων και μια αμοιβαία αποδοχή. Κι έτσι θα είμαι πάντοτε εδώ, εκεί, και παντού. Άλλωστε η σχετικότητα υπήρχε πολύ πριν τον Einstein.

Leave a Reply

