Ασυναρτησίες


Με ελλειπτική ακρίβεια ξεκινώ την αορτική μίτωση.
Εάν έρθει ποτέ ένα πρωινό να προσπαθήσει να ακυρώσει το σήμερα,
αυτή η γραμμή ορίζεται ήδη από δύο σημεία,
μια γεωμετρική οργιώδης συνωμοσία θα κόψει ανάμεσα από τα διλήμματα
όπως οι φλέβες μέσα από το δέρμα.

Το φωτεινό σκοτάδι πέφτει με τα βλέφαρά μου
και ο μικρός κόκκος φωτός στης γωνία,
δίπλα από τη μισοχαλασμένη πρίζα
είναι η επόμενη φωσφορίζουσα μέρα που περιμένει:
με λίστες στο ψυγείο και τραγούδια
με αμόλυβδες τιμές και χτύπους τηλεφώνου
με το χέρι μου να στάζει κόκκινο, κόκκινο! Όπως,
ο ήλιος όταν σε γνώρισα.

Υπάρχει ζωή στην ανάσα μου αλλά υπάρχει θάνατος στα μάτια μου.
Υπάρχει ευγένεια στις χειρονομίες μου αλλά υπάρχει θάνατος στα μάτια μου.
Υπάρχει φως έξω από το παράθυρο – θάνατος στα μάτια μου.
Υπάρχεις εσύ και υπάρχω εγώ
Για τα υπόλοιπα απλώς θάνατος.
Τα δάχτυλα του τραγουδούν να στάξει πάνω τους
Τα χέρια του βρυχούν να χαραχτεί, η σκανδάλη του ψυθιρίζει να την τραβήξει
Ο κάθε χτύπος του ζητά να εκραγεί και

Υπάρχει αγάπη στην ώθησή μου και φροντίδα στο άγγιγμα μου
Υπάρχουν όλα όσα μπορούσα ποτέ να ελπίσω και θάνατος στα μάτια μου
Και το πρόσωπό σου, τα μάτια σου, τα μαλλιά και τα χείλη σου,
Και το δέρμα σου, και τα πόδια σου, ο λαιμός κι η πρωινή υγρασία
Και τα δάχτυλά σου, οι δισταγμοί σου, τα χαζοκλάμματα κι οι συγκινήσεις σου
Και τα μάτια σου, το βλέμμα σου, τα λόγια και τα νύχια σου
Μα όλα τ’ άλλα, όλα τ’ άλλα τίποτα μα θάνατος
Στάζει και χαράζει χτυπά και εκρήγνυται
Ελλειπτική ακρίβεια, – αορτική απόφαση
Μια γεωμετρική συνωμοσία συμμορίας που θα διαπεράσει τα διλήμματα
Όπως ο ατσάλινος χάλυβας διαπερνά σάρκα και κόκκαλο καθώς

Το φωτεινό σκοτάδι αιωρείται έξω από τα βλέφαρά μου
Και ο μικρός κόκκος φωτός στη γωνία
Μόλις δίπλα από το μαινόμενο τερατώδη Θεό του ηλεκτρισμού
πνίγεται, πνίγεται και τρέμει και καμπυλώνει και τελειώνει
και οι λίστες κόβουν με το χαρτί τους τα γιατί των τραγουδιών
και η αμόλυβδη βενζίνη καίει χωριά και πόλεις
και το χέρι μου στάζει κόκκινο
κόκκινο σαν τον ήλιο όταν σε γνώρισα
κείται εκεί μαζί με τη βρωμιά και τα σκουπίδια.

Λέω να σε βγάλω έξω αύριο
πριν σε ξυπνήσω και
αφού σου φτιάξω πρωινό.

Leave a Reply

