Αναζητησεις


Πάντοτε, τιμής ένεκεν στο search engine tracking του wordpress, μου αρέσει να κοιτάω τους τρόπους με τους οποίους άγνωστοι ανυποψίαστοι “έπεσαν” πάνω μου δρομολογούμενοι από μηχανές αναζήτησης. Δε σπαταλάω πάνω από ένα-δύο δευτερόλεπτα για να αναρωτηθώ το γιατί οι άνθρωποι που ψάχνουν failedparadigm ή failedparadigm blog δεν με κάνουν ένα απλό bookmark στον browser τους αντί να με ψάχνουν σχεδόν καθημερινά. Γούστα είναι αυτά. Για ορισμένα όμως θα ήθελα πολύ να ήμουν μπροστά την ώρα που πληκτρολογούσαν στο google ή στο κάθε google τις φράσεις που τους οδήγησαν σε εμένα. Θα σου παραθέσω τα δέκα αγαπημένα μου:

#10 – Με ενοχλεί η ποδοφαγούρα

Εντάξει, ο άνθρωπος προφανώς είχε το πρόβλημά του. Αλλά “ποδοφαγούρα” καλέ μου? Φαντάσου την απογοήτευσή του όταν έπεσε απάνω μου καθότι όχι μόνο λύση στο πρόβλημά του δεν του έδωσα αλλά ίσως να του θύμισα και άλλα προβλήματα που μέχρι τότε δεν είχε σκεφτεί. Μα σοβαρά τώρα, βάζεις το εν λόγω απόφθεγμα για αναζήτηση στο google?

#9 – Let your children see you when having sex
Δε ξέρω πώς θα μπορούσα να σε βοηθήσω αγαπητέ αλλά με ανησυχεί το ενδεχόμενο πως κάποιος γονέας το σκέφτηκε αυτό. Ελπίζω οι δικοί μου να μην είχαν ποτέ τέτοιες τάσεις, δε θέλω να ξέρω.

#8 – Mixing pain and pleasure in sex
Ένας φυσιολογικός άνθρωπος που μάλλον αναζητά επιβεβαίωση, τον αγαπούμε.

#7 – Is getting stoned on Sundays a better high than on weekdays?
Θα μπορούσε να το κάνει θέμα διδακτορικού, αν μη τι άλλο είναι ένα επαρκές research question.

#6 – Μου λείπεις
Και έπεσε πάνω μου, δεν του ΄χω καλύτερο. Πάντως πρέπει να το αγαπά το google αρκετά.

#5 – Ways to fuck virgin trannies in Amsterdam
Το πως με βρήκε το γνωρίζω, το τί είχε στο μυαλό του με ανησυχεί – δε θέλω να ξέρω (ξανά)

#4 – Did Alice and Chesire cat ever date?
Άφησε ποτέ ο Lewis Carroll κάποιον τέτοιο υπαινιγμό? Ή μήπως φταίει ο Tim Burton? Αυτό είναι, ο Tim φταίει με τις παραλλαγές του που μπερδεύει τον κόσμο!

#3 – I am a woman trapped in a man’s body
Ήθελε κάπου να ανοίξει την καρδιά του ο χριστιανός.

#2 – Winnie the pooh masturbating with Eyore and Tiger
Δηλαδή ο Winnie μόνος δε μπορούσε, ήθελε παρέα? Να το ερευνήσουμε.

#1 – Littlehood girl fucked by wolf (απόψε)
Είπαμε, γούστα αυτά. Αλλά μήπως πρέπει να συμπεράνουμε πως το ερωτικό σινεμά που περιστρέφεται γύρω από φιγούρες παραμυθιών και κινουμένων σχεδίων είναι το επάγγελμα του μέλλοντος? Μήπως, λέω μήπως, οφείλουμε τουλάχιστον να σκεφτούμε το ενδεχόμενο στροφής στην καριέρα μας? Μια στροφή στην ποιότητα βρε αδερφέ σε καιρούς οικονομικής κρίσης.

Leave a Reply

