Φωτογραφιες


Φωτογραφίες απ’ το παρελθόν, στιγμές παγωμένες στο χρόνο. Μας θυμίζουν όσα ζήσαμε, όσα ήμασταν, όσα δε μπορούμε να έχουμε πια. Αλλά αν αφεθούμε, μπορούν να μας παγώσουν μαζί τους. Γιατί δεν μπορείς να περάσεις όλη σου τη ζωή ξεφυλλίζοντας παλιές φωτογραφίες. Έρχετε κάποτε η στιγμή που πρέπει να βγεις εκεί έξω και να φτιάξεις καινούριες.

Ποτέ δε μου άρεσαν οι φωτογραφίες, πολύ. Ποτέ δε μου άρεσαν οι φωτογραφίες με αγαπημένα πρόσωπα, καθόλου. Ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί μα τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μου δεν τους έχω ούτε καν σε μια κοινή φωτογραφία, έστω ως αποδεικτικό στοιχείο του τεμνόμενου σημείου των γραμμών της ζωής μας. Δε ξέρω γιατί παρόλο που έχω αναρωτηθεί. Κι όλο λέω στον εαυτό μου πως τον χρειάζομαι τον παγωμένο χρόνο γιατί τη μνήμη μου δεν είναι να την εμπιστεύομαι. Ίσως τελικά κάπου εκεί να βρίσκεται και ο λόγος. Τι να την κάνεις άλλωστε τη συλλογή παγωμένων αγαλμάτων που ούτε καν σου αποκρίνονται. Κι άμα πας να τα αγγίξεις κιόλας, κολλάει το χέρι στον πάγο, απλή υπενθύμιση.

Υ.Γ. Τελευταία μέρα στα πάτρια ξημερώνει, κι έπειτα πάλι πίσω όταν θα έχει πια καλοκαιριάσει για τα καλά. Θα αποφάσιζα να αλλάξω συνήθειες απόψε – ξέρεις, με τις φωτογραφίες – αλλά στην αγάπη δεν τον θέλω τον παγωμένο χρόνο, προτιμώ να τον λιώνω πριν καν φτάσει στο σημείο πήξης του. Άλλωστε δε χρειάζεται τίποτα παγωμένο ακόμα (λόγω εποχής), όλα να φλέγονται και να ρέουν, μόνο έτσι αξίζουν.

One thought on “Φωτογραφιες

  1. love the video! 😉
    oso gia tis fotografies kapoioi theloun na kratane tis anamniseis kai na mporoun na exoun tin dinatotita na tis vlepoun efoson anikoun sto parelthon.. It’s not entirely bad for some people.. as long as you dont hold on to those pictures for too long and you’re unable to move on.

    liking your post dear, kai kalo taksidi na exeis tomorrow! hopefully i will see you tonight as well!

Leave a Reply

